اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

ایلنا: دبیر جشنواره «آسمون شهرمون» از برگزاری آیین پایانی این جشنواره در هفدهم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ سید جمال هادیان زواره مدیر روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران و دبیر جشنواره "آسمون شهرمون" از پایان زمان ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و افزود: روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران با هدف رساندن پیام آثار و عواقب آلودگی هوای پایتخت از نگاه کودکان در قالب نقاشی و انشاء به مسئولین و متولیان ساماندهی هوای شهر  اقدام به برگزاری این جشنواره کرد.

وی ایجاد ارتباط نزدیکتر مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان با نمایندگان خود در پارلمان شهری را از رویکردهای دیگر این جشنواره دانست و گفت: مهمترین هدف این جشنواره معضل آلودگی هوای شهر تهران و گردآوری پیشنهادها و مطالبات کودکان و نوجوانان برای کمک به حل این معضل توسط مدیریت شهری است.

هادیان خاطر نشان کرد: همچنین ایجاد فضای کمک به پاکیزگی هوا و ترویج فرهنگ حفاظت از آسمان شهر تهران با همکاری شهروندان، نهادهای اجتماعی، موسسات فرهنگی هنری و رسانه ها از دیگر پیام های این جشنواره بود.

وی با اشاره به ارسال بیش از 3500 اثر در قالب نقاشی و انشاء به دبیر خانه جشنواره گفت: این جشنواره برای گروه سنی 7 تا 14 سال در مقطع‌های تحصیلی دبستان و راهنمایی طراحی شده بود که مدت زمان ارسال آثار به دبیر خانه این جشنواره روبه پایان است و از سه شنبه هشتم بهمن ماه کار بررسی آثار توسط هیات داوران آغاز خواهد شد.

دبیر جشنواره "آسمون شهرمون" همچنین خاطر نشان کرد: آیین پایانی جشنواره نیز هفدهم بهمن ماه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود که در این برنامه به 70 نفر از برگزیدگان در هر رشته لوح تقدیر و جایزه ویژه اهدا می‌شود.

1392-11-05,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.